Zostań Darczyńcą

ZD

Bóg

________________________Bóg Cię Kocha.________________________
________On od Ciebie nic nie wymaga. On chce Twojego dobra.__________
____________________ZAUFAJ BOGU JUŻ DZIŚ
_____________________

czwartek, 12 maja 2022

Ewangelia na dziś 12.05.2022

    Kiedy Jezus umył uczniom nogi, powiedział im:

«Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Sługa nie jest większy od swego pana ani wysłannik od tego, który go posłał. Wiedząc to, będziecie błogosławieni, gdy według tego czynić będziecie.

Nie mówię o was wszystkich. Ja wiem, których wybrałem; lecz trzeba, aby się wypełniło Pismo: „Kto ze Mną spożywa chleb, ten podniósł na Mnie swoją piętę”. Już teraz, zanim się to stanie, mówię wam, abyście gdy się stanie, uwierzyli, że Ja jestem.

Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto przyjmuje tego, którego Ja poślę, Mnie przyjmuje. A kto Mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który Mnie posłał».

J 13, 16-20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Modlitwa w drodze